Tema: Re: motoroleris i darba
Autorius: Yvl
Data: 2010-03-26 15:27:14
"zazas®" <zazas®@takas.lt> wrote in message news:hoic77$44t$1@trimpas.omnitel.net...

> visus metus vazineti i darba reikalingas darbinis  arklys automobilis

apie visuomenini transporta papasakot?
ar ponas esi is tu kur oriai sedi kamsty VIENAS masinoj?

> manai kad tam reikia visus motorolerius isbandyti , kad susivokti?
> juolab kad bandoma apeliuoti i motorolerio eksploatacijos ekonomija, kuri
> yra labiau menama ir susijusi su menamu kaifu vairuoti dulketais keliais dabr,  mirkti lietuje ir vejuje ?

as ir sakau, kad nei vazinejes nei bandes, o pizdelini kaip egzpertas....

> o priparkuoti dienai ar nakciai 8 val irgi galima belekur ir belekaip, tasaknt
> px juk tik 3000 lt...

o jei zmogus nuosavam name gyvena? o jei garazas po namu yra?

> Ir dabr turbut sedite su baikerisku kombineszonu ar persirengiate darbiniais
> rubais????

kas yra "baikeriskas kombinezonas" ? ir kas yra "darbiniai rubai" ? visam normaliam pasauly zmones vazineja nematydami jokiu problemu... jau nebekalbu apie Azija

> kokia
> nachren ekonomija jei vazinejimo sezonas neskaiciuojant dienomis 4-5 men,
> jei neuzsiimti mazohizmu?

o kokia ekonomija kurent 10l/100km?

> po darbo maxima maiselius su pirkiniais irgi isdiziai rankose parveshi?

plonybes, niuansai, ieskojimas slieku shiknoj... p.s. gaila neturiu po ranka nuotraukos, kiek telpa keules bagazineje...

> is esmes man negaila kuo asmuo vazienes i darba,

nu tai ir nepizdelink veju...