Tema: Re: motoroleris i darba
Autorius: zazas® <zazas
Data: 2010-03-26 15:18:31
gal kolega ir dirbate sezoninius vasaros darbus todel puikiai tam tiks
motoroleris- vasaros sezonui

visus metus vazineti i darba reikalingas darbinis  arklys automobilis

manai kad tam reikia visus motorolerius isbandyti , kad susivokti?
juolab kad bandoma apeliuoti i motorolerio eksploatacijos ekonomija, kuri
yra labiau menama ir susijusi su
menamu kaifu vairuoti dulketais keliais dabr,  mirkti lietuje ir vejuje ? o
priparkuoti dienai ar nakciai 8 val irgi galima belekur ir belekaip, tasaknt
px juk tik 3000 lt...

Ir dabr turbut sedite su baikerisku kombineszonu ar persirengiate darbiniais
rubais????

 kokia
 nachren ekonomija jei vazinejimo sezonas neskaiciuojant dienomis 4-5 men,
jei neuzsiimti mazohizmu?

po darbo maxima maiselius su pirkiniais irgi isdiziai rankose parveshi?

is esmes man negaila kuo asmuo vazienes i darba, bet  juk kita medalio puse
irig egzistuoja..