Tema: Re: motoroleris i darba
Autorius: Rustus_Baikeris
Data: 2010-03-26 10:26:40
Nemanau, kad geriausias sprendimas imt kinietiska, net jei ir naujas.

Kaip taisykle kaina atspindi kokybe. Norint naudot motoroleri kaip
transporto priemone jis turi tiesiog veikt. Kitaip  arba tupesi kas vakara
garaze arba ryte neturesi kuo vaziuot i darba.
Kad ir kokia elementari technika butu, vistiek ji turi begale mazgu, kurie
gali sugest. Kaip pavyzdys turbut butu maximiniai dviraciai, matyt tinkamas
variantas jei istrauki 3 kart per vasara pasivazinet sekmadieni.

Siulyciau imt naudota, gal net gerokai naudota aprilia ar piaggio ar dar
kanors. Dalys nera brangios ir jos tinka placiai gamai modeliu. Jei bent
karta laikes verzlerakti, matyt didzia dali einamojo remonto pasidarysi
pats.

Neprasidek su paaugliam patraukliais modeliais (pvz gilera runner). Turbut
nereikia aiskint kaip jie buna eksplotuojami tuo metu kai nuimti plastikai
ramiai ilsisi rusyje.