Tema: Re: LG G4 bootloop problema
Autorius: ROOTS
Data: 2017-04-28 12:35:20
Mes viska beveik is amazono perkam ir neikad nebuvo problemu su pinigu
grazinimu, taisymu, pakeitimu. Ta pati G4 pirkau biski brangiau is amazono
per amazona, bet va pasiteisino. O galejau pigiau susirast tam paciam
amazone, nzn kaip tada butu buve, manau panasiai. O vat jei kokiam
mediamarkte vokiskam buciau emes pigiau, tada tikrai butu tik taise.

"none"  wrote in message news:odv1ji$216$1@trimpas.omnitel.net...

fantastika. Bet gal čia tik dėl to, kad iš LG atsiima viską.
Aš 2015 spalį pirkau už 24x17=408€ iš omnio