Tema: Re: LG G4 bootloop problema
Autorius: [mikro]
Data: 2017-04-27 22:30:19
manau kad lg visgi kalti. ne tik pas lg tas sd808 stovi... o sd810 dar
labiau keptuve ir nieko, veikia visur. kitas dalykas su lg g3 ta pati
bybiene masiskai buvo, beveik ismire jau visi, o ten vapse senukas sd801...
o g4 ir n5x motkos tskant tame paciame puode gamintos tai vat ir prasom.

"RolF2"  wrote in message news:ods01s$djg$1@trimpas.omnitel.net...

Ten siaip ne plokste kalta, o daugiau pats msm8992 procesorius, kaista jis
nerealiai ir su laiku uzliksta, panasia beda turi ir nexus 5x, kuriame stovi
lygiai toks pat procas.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/