Tema: Re: LG G4 bootloop problema
Autorius: ROOTS
Data: 2017-04-28 08:58:24
ten HW problema, nezinau prie ko cia tavo SW ir tavo rankos

"Vytook's"  wrote in message news:odk6ic$mjk$1@trimpas.omnitel.net...

Mirtis buna tik HW, o SW reikia tik tiesių rankų.
Man nesenai buvo bajeris - pirkau Mi Max'ą, atidariau, paleidau, viskas
sukasi. Bet parėjo OTA updeitas ir viską sugadino - ne butlupas, bet tiesiog
pakibo mirksėdamas. Aš prieš pradėdamas judesius, nufilmavau viską,
nusiunčiau kinams su reikalavimu mokėti kompensaciją. Na ir kol vyko
disputas ir derybos, aš švariai nuflashinau Mi Max'ą ir problemos neliko.
Rezultatas - 100% veikiantis išmaniakas + 25 € kompensacijos už vargus.