Tema: Re: LG G4 bootloop problema
Autorius: [mikro]
Data: 2017-04-27 22:46:47
tai as tau buvau kazkurioje temoje rases kad turejau, klausiau kaip
pasiimsi, tada nesikreipei. taciau jau bendradarbe kurios buvo kazkur
prakale ant daliu ir siuo metu neber...
nu turesiu uomeni kad tau labai reikia, paklius informuosiu.

"Dainiushas"  wrote in message news:odthjd$sp9$1@trimpas.omnitel.net...

tai nesiginčyju, gali gi būt :). Gal jau kas nors nori ekranu atsikratyt? :)

O vat G5 GPS'as tai padvėsė.....