Tema: Re: LG G4 bootloop problema
Autorius: ROOTS
Data: 2017-04-28 12:06:40
pirktas 2015 lapkriti, grazino uz kiek pirkau, 450eur. :) Vat cia yra
amazono privalumas didelis. Bet as pirkau per amazona is pacio amazono.
Sugedus bandant garzint dabar buvo tik viena opcija - taisyt. Bet dar buvo
knopke Call Me Now. Paspaudi, suvedi savo tel nr, iskart perskambina, kalba
en. Pasakem kad va toks gedimas, noretume babkiu atgal. Atsakymas: ok,
siuntimo etikete sugeneruota, siuskite, pinigus grazinsim. Po poros dienu
ryte issiuntem, diena jau babkes ikrito. Telefas iki ju dar net nebuvo
nuejes.

Grąžino tiek, už kiek pirkai? Po metų naudojimo?