Tema: Re: android notification
Autorius: none
Data: 2017-03-29 09:22:05
Jo. Jau senai rašiau, kad visos diskusijos bet kokia tema čia baigiasi
"privačių dalių" mėtymais ir pan. Ko niekada nemačiau užsienio forumuose.
Šiaip įdomi tavo nuomonė perėjus ant androido. Kaip? Aš kartais
pagalvoju, kad gal reiktų pabandyti pereiti ant Iphone, tik labai bijau,
kad stipriai nusivilsiu, o kelio atgal nebus.