Tema: Re: android notification
Autorius: TOMas
Data: 2017-03-27 13:38:27
Burbuliukas su skaiciuku ant ikoneliu puikiai veikia naudojant koki nors
papildoma "launcheri". As naudoju pvz Nova Launcher. Tada is vis gali
pasidaryt bet kaip visa aplinka, jei netingi, gali pasidaryt kad atrodytu
kaip iOS :)  Nes nu gamykline Samsung arba Sony  Androido aplinka tai ka as
zinau... Kitu gamintoju irgi "neblizga", neina net ikoneliu pavadinimu
keist.... :)
"spakainas"  parašė naujienų news:obadtl$tug$1@trimpas.omnitel.net...

Gal kas galit pagelbėt? Ar įmanoma pasidaryt androido ikonkes tokias
kaip ios - pvz kad įjungęs telefoną ant ikonkių iškart matyčiau kiek
naujų laiškų, sms, praleistų skambučių ir t.t. - ikonkė su skaičiuku,
"badge app icon" iose vadinasi berods (prikabinu).
Nes dabar tai reik kiekvieną kart injungus telefą dar swaipint žemyn kad
notifikation centre susirast ką aš naujo gavau - jei ten sąrašas per
visą ekraną, galiu kažką svarbaus praleist. O ir šiaip nefengšui
kiekvieną kart smaukyt tą ekraną.
Susimečiau kitą laikrodžio widgetą - dashclock, ten jame yr ir gmail
naujų laiškų ikonkė, tas jau neblogai. Bet mano darbinis meilas neveikia
su gmail appsu, turėjau outlook susimest, o outlookui tam widgete
ikonkės nėr... nu krč. Aš įtariu kad kažkaip turėtų viskas būt paprastai
ir nereik šokių su būgnais, aš tiesiog kažko dar nežinau. Galit užvest
ant kelio?
Ačiū