Tema: Re: android notification
Autorius: spakainas
Data: 2017-03-29 08:53:50
Tai kad matomi aš tą suprantu, bet nematau kiek būtent jų, t.y. aš pvz
mėgstu pasilikt neatidarytus (neskaitytus) laiškus, į kuriuos reiks
būtinai atsakyt padarius kažkokį darbą - jei neišvalysiu notification
centro - nematysiu kada gavau naują laišką. Jei išvalysiu, bet naujų
laiškų negausiu - tiesiog užmiršiu kad turiu kažką padaryt, nes
neberodys. O kai skaičiukas ant ikonkės - visada prisimenu ir visada
matau kada gavau naują. Na čia gal durnas įprotis, bet man tai labai patogu.