Tema: Re: android notification
Autorius: spakainas
Data: 2017-03-28 10:42:42
Kad patogu hardwarinis mygelis tai aš nesiginčinu, aifone nuolat jį
naudojau. Bet jau minėjau, kad ryte užmirštu pagrąžint į normalią
padėtį. Reiks arba pratintis neužmiršt, arba visus notifikeišnus išjungt
nafig visiem laikam, palikt tik skambučius.

Šiaip įdomiai jie ten rašo, tipo nepadarė automatinės funkcijos nes
atseit vartotojai gali nesuprast ir galvot kad bugovas daiktas. Bet tai
juk tam pačiam aifonui viskas ten veikia (sowtwarinis dnd overridina
hardwarinį mygtuką) ir niekas nesiskundžia. Man net mintis nebuvo kilusi
kad ten kažkas negerai gali būt.

It’s hard to implement with a hardware override, basically if we allow
the “normal process” to happen (say we allow a software DnD in only the
“ringer” position of the alert slider) if the Alert Slider is any other
position, the software DnD will not work, as the hardware button will
always override the software settings. This can be very confusing from a
UX perspective as a user will most likely see this feature as broken and
say there is a bug. We are looking at possible implementations of it,
but nothing is decided at the moment.

https://brouken.com/2016/07/oneplus-3-has-extra-hardware-button-so-they-removed-scheduled-do-not-disturb/