Tema: Re: android notification
Autorius: spakainas
Data: 2017-03-29 09:06:23
Keisk krištolinių rutulių tiekėją - viskas susitvarkė su nova launcheriu.
Bet aš neatsistebiu lietuvių mentalitetu kaip minimum. Kiek tenka su
užsieniečiais pabendraut, nu tai blin - niekur nemačiau tokių nesąmonių
kaip pas mus, gal tik pas rusus nebent. Ten net kokio indo ar
pakistaniečio paklausk - jokių parkių, bendravimas draugiškas, apie
visokius pašiepimus ar pasipyzdavojimus net kalbos nėr. Pas mus gi
viskas atvirkščiai - prilenda čia visokių nuolat, knisančių protą ir į
temą nieko nesugebančių parašyt, bet tiesiog jaučiančių pilietinę
pareigą kažką pagiežingai per dantį pratraukt.