Tema: Re: mobilus parašas ir custom rom'as
Autorius: Rimas
Data: 2016-04-22 14:40:52
On 2016.04.22 14:05, bat0nas wrote:
> Labai gera pastaba.
> Turbūt ne iš gero gyvenimo jie tai daro. Pvz ne visose šalyse
> prieinamos Google paslaugos, Google programos yra labai jau bazinio
> funkcionalumo (Samsung email gerokai pranašesnis darbui su Corporate
> Email nei Gmail.. bent jau man; Arba Google backup neaišku ką
> backupina.. wifi passwords tik? Samso backup jau kažkiek kontroliuoji
> pats).
> Bet šiaip sutinku.. viskas pradubliuota.

Na apsai man kažkaip nėra sistemos dalis. Man os, tai os :) aš ir pvz
gmail, naudoju tik gmail (asmeniniam), o darbui naudoju Typemail -
tiesiog patogiau.
Niekad pvz gyvenime nenaudojau to integruoto email kliento.

Užtat aš ir sakau - duokit man švarią, lengvą os, su minimun reikalingų
programų (browser, email, žadintuvas ir t.t.), o aš jau pats, jei reikės
iš marketo parsisiųsiu ko reikia.
Nu aš niekaip negaliu atsikratyt to įspūdžio, kad čia kaip "all in one
codecs pack" :) reikia, kad rodytų mpeg2, bet sukiša dar +100 tau visai
nereikalingų.

Nu neesmė.