Tema: Re: mobilus parašas ir custom rom'as
Autorius: Rimas
Data: 2016-04-22 13:49:17
On 2016.04.22 12:13, bat0nas wrote:
> Aš nenaudoju Samsung UI (man jis irgi nepriimtinas). Tiek Nexus
> naudojau, tiek Samsung'e naudoju - Nova Launcher Prime.
> O Nova/Apex visada buvo Stock Androis UI pagerintos versijos.
>
> UI problem solved.
>
> O viduriai, HW, papildoma programinė įranga, visokie multiwindow,
> stylus, mygtukai norification'uose ir t.t. - nuneša Nexus toli toli.

P.S. šiaip mane labiausiai užknisa toks tų kreivarankių (samso, lg ir
pan) dalykas, kad jie praktiškai viską, ką gali, tą padubliuoja.
Čia būtų tas pats, kad ant ms windows, dar uždėtum kitus modifikuotus
windus, kurie turi savo kalendorių, laikrodį, mygtukus kitų spalvų,
išdėstymą kitokį,
papildomus besidubliuojančius servisus (ale synch, backup, account,
market) ir pan. Nu i nakum to reik? :)