Tema: Re: mobilus parašas ir custom rom'as
Autorius: Rimas
Data: 2016-04-22 13:41:29
On 2016.04.22 12:13, bat0nas wrote:
> Aš nenaudoju Samsung UI (man jis irgi nepriimtinas). Tiek Nexus
> naudojau, tiek Samsung'e naudoju - Nova Launcher Prime.
> O Nova/Apex visada buvo Stock Androis UI pagerintos versijos.
>
> UI problem solved.
>
> O viduriai, HW, papildoma programinė įranga, visokie multiwindow,
> stylus, mygtukai norification'uose ir t.t. - nuneša Nexus toli toli.

Launcher'io keitimas, tai ne UI keitimas. Susidėjus nova, niekur
nedingsta visi notification barai, meniu ir pan.
Aš ir nexus naudoju nova, nes reikia pašalint search bar'ą.

Viduriai, HW visiškai nepriklauso nuo os, tik nexus atveju nykstamai
mažas pasirinkimas tel...

O čia "visokie multiwindow, stylus, mygtukai norification'uose ir t.t"
tai jau individualu :)

P.S. multiwindow berods nuo android 6.0 yra, nu ir t.t ir pan.