Tema: Re: mobilus parašas ir custom rom'as
Autorius: bat0nas
Data: 2016-04-22 12:13:16
Aš nenaudoju Samsung UI (man jis irgi nepriimtinas). Tiek Nexus naudojau,
tiek Samsung'e naudoju - Nova Launcher Prime.
O Nova/Apex visada buvo Stock Androis UI pagerintos versijos.

UI problem solved.

O viduriai, HW, papildoma programinė įranga, visokie multiwindow, stylus,
mygtukai norification'uose ir t.t. - nuneša Nexus toli toli.

"Rimas"  wrote in message news:nfcpi1$5kk$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016.04.22 12:00, bat0nas wrote:
> Matomai Snapdragon'o versijom gerokai daugiau ROM'u prikepė.
>
> Šiaip man dar nei karto nekilo mintis dėti custom ROM į N910C. Kažkaip
> viskas ten smagiai veikia, nereikia jokių fiti miti modifikacijų, be kurių
> neišgyvensi su kokiu nors Nexus ar pan. vaniliniu telefonu.

Soriukas, bet man nuo nexus 4 perėjus prie lg g4 liūdesys gilus jama :)
samsas, lg man jokio skirtumo - tie jų UI tai šlamšto krūva...

Sulauksiu kol bus CM stable ir reiks bandyt dėt, nors tų cm ir nemėgstu,
bet vis geriau stock android vs chuinia kažkokia.
Nu bet va tau pvz geriau samsas :) nesiginčiju, nėr prasmės savo
nuomonės kišt.