Tema: Re: mobilus para
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-04-21 23:17:19
On Thu, 21 Apr 2016 21:11:02 +0300, Bronco wrote:

> Tai nedaugelio naudojama, bet labai svarbi Android funkcija, jos
> negalima išpjaut jei planuoji savo custom rom platinti viešai. Čia ne
> grotuvas ar kitokia elementari programa, kuria bet kas pats
> susiinstaliuos iš google play. Ką ir įrodo interesanto postas šiame
> grupse.

Na cia kaip kam, labai priklauso nuo salies. Turbut kokiam 90% pasaulio
to STK apskritai niekam nepanaudosi. Va tarkim mano kortele STK siulo
tokias fycias: kazkokie neaiskus SMS-ziniu abonemento servisai uz baPkes,
tada dar galiu pasiust SMS kaip emaila ir SMS kaip faksa. Viskas zinoma
uz baPkes. Nokia 5110 ar vienos eilutes eriko 318 laikais tai zinoma buvo
labai kr00ta, bet nx tai siais laikais?

Apie elektroninius parasus labai daug kur apkritai nieko nera girdeje. Va
tokiam iphone jo nera ir niekas nepasigenda.

--
kthxbai.