Tema: Re: Motorola Moto G 3gen
Autorius: Caponi
Data: 2015-09-10 16:30:45
As apie tai, kad ne visiem reikia 5-7 accountu (daugumai zmoniu pakanka ir
1-2), Spotify (asmeniskai man nx jo reikia) ar nuolatinio GPS bei BT veikimo
(gali buti ijungiami tada kai reikia vienu knopkes paspaudimu ar NFC
pagalba), kaip ir logikos neturi nuolatinis WiFi laikymas ijungto (zinoma,
jei nesedi visada toj pacio vietoj).
Kiekvienas turi savu iprociu ir poreikiu, todel nereikia rekt iki
apsividuriavimo, kad visi, kurie aparatu naudojasi ne taip kaip tu, yra
durniai, nieko nesupranta ir tik mala suda.
Ir tavo pavyzdi su mersu puikiai supratau, tik kad jis cia nikuja netinka,
t.y. butent apie visiskus krastutinumus tu ir sneki - arba 3 valanda
nakties, arba susijungt viska kas imanoma ir dar intensyviai sukiot visas
rankeneles.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/