Tema: Re: Motorola Moto G 3gen
Autorius: Exo
Data: 2015-09-10 14:38:27
Čia žinai iš serijos - "turiu S klasės mersą ir jis man ryja Vilniuje 6-7l benzo..."

Ko nepasako frazės autorius? o gi, kad 6-7l benzo Vilniuje, yra važinėjant 3 valandą nakties... Kitaip tariant, įsijunk location'ą, kokį nors spotify, bent 5-7 active accountus visokių gmailų, twiterių, linkedinų ir pan. paleisk, kad viskas sincintusi automatiškai, paleisk wirelesą, žydrus dantis, automatinį light sensorių, negana to viskuo tuo naudokis ir tada man papasakok kaip tau telefonas laiko 2-3 dienas...

Exo

"neratoblogo"  wrote in message news:msrn14$ck4$1@trimpas.omnitel.net...

Siuo metu Screen Time on 51m 18s (4%)
Baterijos likuts 77 proc.