Tema: Re: Motorola Moto G 3gen
Autorius: Exo
Data: 2015-09-10 15:07:48
"Kraštutinumų?!" Atsiprašau "kraštutinumų?!" man žodžių trūksta... tai yra išmanusis telefonas, jis tam skirtas! tai nėra sušikti "kraštutinumai" tai yra normalus jo naudojimas. O jei 90% lietuvaičių to nesuvokia, tai bent nemalkit šūdo apie bbz kiek laikančias smartfonų baterijas. Ir be to, nei velnio nesupratai pavyzdžio su mersu...

Exo

"Caponi"  wrote in message news:msrr5j$g9f$1@trimpas.omnitel.net...

Jo jo, as irgi sakau, kad su S klases mersu reikia vazinet tik didmiesciuose
per kamscius bei pageidautina intensyviai maigyt gaza ir stabdi ir butinai
reikia susijungt viska kas imanoma - radija, ilgas, trumpas ir priesrukines
svienas plius avarini, nuolat maigyt navigacija, laikyt ijungtus ant max
greicio valytuvus, uzdegt visas lemputes salone...
Gal nereikia tu krastutinumu arba viskas, arba "neliečiant telefono iš vis "

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/