Tema: Re: Motorola Moto G 3gen
Autorius: Marius
Data: 2015-09-10 11:54:07
minimaliai programėlių turiu, bet taip gal ir yra koks siurbikas, nors per
battery statsus žiūrint, tai didžiausią dalį atsiriekia ekranas. Įdomumo
dėlei gal gali įmesti print screeną su ekrano Time on laiku?

"neratoblogo"  wrote in message news:msrfrm$74t$1@trimpas.omnitel.net...

Pas tave kažkokia siurbėle (aps'as) apsigyvenusi.

Man pvz. anksčiau endomondo užsibuginęs buvo. Nors Endomondo išjungdavau
- jis slapčia backgrounde pasilikdavo ir laikydavo įjungtą GPS modulį
(nors ikona rodė, kad gps išjungtas). Ko pasekoje Moto G laikydavo apie
12-16 valandu.
Atradus siurbiką reikalai radikaliai pasikeitė.

Va dabar patikrinau moto G:
Per daugiau nei parą išsinaudojo 17 procentų baterijos:
15 min pokalbių ir 30 min naršymo/pašto tikinimo. (cellular data visą
laiką įjungta)
Dabar statusas 83%-approx. 5 days left.

Žmonos moto g 3gen dar geriau laiko.
Per daugiau nei dvi paras pakankamai intensyvaus naudojimo išsinaudojo 75%:
Pranaršyta ir prafeisbukinta su wifi apie 4 valandas. Prašnekėta apie 39
min. + plius kažkiek viberio žinučių.