Tema: Re: Motorola Moto G 3gen
Autorius: neratoblogo
Data: 2015-09-10 11:43:34
Pas tave kažkokia siurbėle (aps'as) apsigyvenusi.

Man pvz. anksčiau endomondo užsibuginęs buvo. Nors Endomondo išjungdavau
- jis slapčia backgrounde pasilikdavo ir laikydavo įjungtą GPS modulį
(nors ikona rodė, kad gps išjungtas). Ko pasekoje Moto G laikydavo apie
12-16 valandu.
Atradus siurbiką reikalai radikaliai pasikeitė.

Va dabar patikrinau moto G:
Per daugiau nei parą išsinaudojo 17 procentų baterijos:
15 min pokalbių ir 30 min naršymo/pašto tikinimo. (cellular data visą
laiką įjungta)
Dabar statusas 83%-approx. 5 days left.

Žmonos moto g 3gen dar geriau laiko.
Per daugiau nei dvi paras pakankamai intensyvaus naudojimo išsinaudojo 75%:
Pranaršyta ir prafeisbukinta su wifi apie 4 valandas. Prašnekėta apie 39
min. + plius kažkiek viberio žinučių.