Tema: Re: mazum kas patars
Autorius: Tomas
Data: 2015-08-03 19:57:09
Panashu. O jie dar peza, kad yra normalus zhmones. Buvau aptikes smulku autoservisioka, pedikai dviese dirba, gerai kaina skaiciavo kazkam, minkshta kalbesena tokia :) "Ta atsukti, ana atsukti, ta pakeisti" (lyg radiatoriu), kitas - "nene, tu neteisus almantai, reikejo ta ir ana ir tada tik, va matai, apsiskaiciavai" dafiga ilgai diskutavo, pakeistu jauciu greiciau. Susipyko ir vos nesusiplieke delniukais. Pize.