Tema: Re: mazum kas patars
Autorius: bambyzas
Data: 2015-07-27 21:43:12
da vienas trolis:
Balkonas negali būti laikomas bendros nuosavybės objektu, nes balkono
savininko teisės šiuo atveju nėra ribojamos kitų to paties namo savininkų
naudai, kadangi savininkas nevaržomai ir neribojamai naudojasi balkonu tik
vienas. Savininkas įsigydamas butą , nuosavybės teise įgijo ir balkoną,
kuris laikytinas buto priklausiniu (CK 4.19 str.) ir šiuo atveju balkono
negalima laikyti namo bendros nuosavybės objektu.
taigi, jei dar pamatysiu jaunaji fotografa, parasysiu pareiskima policijai
ir tiek. tegu teisesauga aiskinas, del kokiu priezasciu jis uzsiima ta
veikla.
bo tokie ir lektuvus prie oro uosto sodo nameli isigije su sakem vaiko.
pries isigyjant busta reikejo ziuret ar kaimynai ruko ar ne. nepatinka,
uzsidaryk duris ir langus.

"KEdas"  parašė naujienų news:mp5siq$mc6$1@trimpas.omnitel.net...

Kur gi ne! Balkonai yra namo bendrasavininkių nuosavybė, tik kad
naudojasi jais tik konkrečių butų savininkai. :)