Tema: Re: mazum kas patars
Autorius: AurimasB
Data: 2015-07-24 16:19:13
nu tai tokiem xxxxxxxx paskui ir turi prikurt visokių absurdiškų įstatymų..
gi galėtum pamastyt, kad nevienas daugiamutį gyveni, kodėl kaimynas turėtų
nustot tave stebėt, nes tau nepatinka? įstatymo žiūrėt per balkoną į tave ar
net filmuot namo fasadą nėra..

"bambyzas"  wrote in message news:motbtp$ci4$1@trimpas.omnitel.net...

tai chamas as? desimt su virs metu nieks niekam nekliuvo, kol neatsikrauste
dalbajobu seima, kuriems viskas kliuva? vyro santuoka trecia, bobos antra
(pirmas pasikore). to vyro tevas gyvendamas sodu bendrijoj skundzia visus
kaimynus del visokiu menkniekiu. ir tu manai, kad as kaltas? kiek zinau nera
istatymo draudziancio rukyt balkone. o va filmuot privacia erdve lyg ir
draudzia net pati konstitucija, nes namie turiu du mazamecius vaikus ir kiek
suprantu jei I kadra jie papuls, tai jo veiksmai gali ji patraukt net I
baudziamaja. nes net jei ir priims istatyma, kad rukyt balkone draudziama,
tai as busiu patrauktas ne daugiau administracines. taip, kad pries
filmuojant turetu perspet, kad mane filmuoja, kitaip jis to iraso platint
niekur negali, nes fil;muoja mane jokios nusikalstamos veiklos nedarant. ar
as klystu? skambinau igaliotiniuj, tai patare pasakyt jam, kad filmuot
liautusi. ir I konfliktus nesivelt. zodziu jei man istatymai nedraudzia
viena ar kita veikla uzsiimt balkone nedraudzia, tai pries istatyma as
svarus, o va stebimu but man nepatinka. manau reiks nueit konsultacijai pas
advokata ir pamastyt kaip elgtis toliau.

p.s. kai istatymas draus rukyt balkone, as nerukysiu jame. o iki to laiko
gyvensiu kaip gyvenes ir nekeisiu iprociu del kiekvieno, kuriam nepatinka
vienas ar kitas kaimyno veiksmas

"qwerty"  parašė naujienų news:motan0$c0n$1@trimpas.omnitel.net...

Bet tai pzdc... pucia kaimynams smarve ir piktinas, kad jie iesko sprendimu
kaip sutramdyt chama...