Tema: Re: mazum kas patars
Autorius: Tomas
Data: 2015-07-29 08:09:00
Toks ten ir sunkumas. Mano vaikystej rukymas nebuvo kazhkokia ypatinga veikla, Na buvo zhinoma apie zhala sveikatai, bet nieks nesureikshmindavo. Esu tarpmiestiniam autobuse rukes, zmoniu - keletas, paklausi vairuotojo ar galima, atsidarai orlaide ir jokiu problemu. Kas pamenat, visuomeninio transporto vairuotojai irgi rukydavo vairuodami, nu ir kas? Dabar tik labai uzhjautrejo nekurie.