Tema: Re: mazum kas patars
Autorius: monaxas
Data: 2015-07-25 22:45:53
Tikrai taip.
Turiu bendradarbę, kuriai mano rūkymas darbe trukdo,  už 100 metrų rūkyklos kamina skleidžia malonų dūmų (NE TABAKO!) kvapą irgi trukdo. Tai pastoviai burba.

Paskaito laikrašty, kaip mažametę dukrą išnaudoja patėvis, o motina nereaguoja irgi burba.

P.S. dūmų jai į veidą nepučiu, tiesiog būna meteorologinių/pastato ypatumų, kad iki jos daeina.

Nors esu visai kaip tolerantiškas, stengiuos kitiems nesukelt nepatogumų, bet tokius asmenis reik atvira raide siųst nachuj, tada burbės sau užsidarę su bendraminčiais. Yra situacija, ir tegu jie sprendžia kaip išlikti komforto lygyje.