Tema: Re: stovejimas ant saligatvio, fotografavimas
Autorius: NiekoSau
Data: 2015-02-07 23:16:02
Na yra ženklas, vadinasi jau ne šaligatvis, o aikštelė, teisiškai viskas
tvarkinga. Tačiau kad į taip vadinamą aikštelę įvažiuoti ir iš jos
išvažiuoti, vis tiek važiuojama per šaligatvį, ką KET garantuotai draudžia.

"KEdas"  wrote in message news:mb5a4f$9f0$1@trimpas.omnitel.net...

Čia tai ženklai rodo, kad stovėti kai kam galima. Bet šiaip tai čia
šaligatvis, tik kad jį užgrobė savanaudžiai policininkai.