Tema: Re: stovejimas ant saligatvio, fotografavimas
Autorius: Ignas
Data: 2015-02-05 17:05:26
Vienareikšmiškai tave paloxino. Turbūt koks piktas botanikas su fotiku
prasiėjo ir užfiksavo. Viską padarei gerai, bet buvo, matyt ir klaidų. Taip
darant reik turėt bent jau džipą ar nuliovą bmw, dar palieki įjungtą
variklį, viduj turi kalbasint vladimirskij central ir sėdėt blondinė
papūstom lūpytėm. Kai prieis botanikas su fotiku blondinė jį aprėks ir
pasiųs toli, o tas ir šiaip pamatys, jog rimtas baxūras dielavarina čia.
Dabar pasielgei kaip lopas, varguoli, ir gavai ko nusipelnęs. Su ta savo 5
metų škoda oktavia tik pas tėvus kaime darai įspūdį, Vilniuje jau net
jaunesnieji vadybininkai naujas ima.