Tema: Re: q: auto dūminimas darželio kieme
Autorius: svyt
Data: 2015-01-31 19:47:46
Koks ten vaizdas, iseina kuprotas slubis ir lepteli- tuoj
 nuspirsiu veidrodeli jei neisvaziuosit, visi pazvengia, jis nakti
 nutaikes kai nieks nemato vinim praeina per sona ir nulauzia
 veidrodeli (man va kaip tik pries kelias savaites kazkas ji
 nulauze, nu gal nuspyre, dabar neuzsidarineja, teko parist
 laikinai kad nesitabaluotusi)
zinau tokius drasuolius bijancius
 paziuret i akis, kedui siuo poziuriu pagarba, gaila kad savo
 energija skiria ne pozityviems o negatyviems faktams, visuomenei
 butu naudingiau jei jis fotkintu kubiliu su meiluze ar kazka
 panasaus, ir pinigu gautu...

--
---

----Android NewsGroup Reader----