Tema: Re: q: auto dūminimas darželio kieme
Autorius: Trolis
Data: 2015-01-29 11:31:59
2015-01-29 09:37, Tomas rašė:
> Ash vat ir galvoju, nx tas apshiltinimas uzh daug tukstanciu pinigu. Taupiai prisishildai, tada i lauka ishleidi, tada vel taupiai prishildai, ir taip visa zhiema. O pas mane bent prarugusia kojine nesmirda ir su dregme viskas ok.

Tai sakai, kad vėdintis reikia tik tada, kai užuodi ? ;) Tai gal truptuį
pasidomėk? Jaučiu, kad surūgę drabužiai bus jau prie kritinių santykinių
drėgmių, kai problema yra tikrai didelė ir įsisenėjusi.

Pvz pas mane drabužiai yra džiovinami džiovyklėje, vonioje, todėl į
aplinką neišskiria jokių vandens garų, visgi namie yra daroma valgyti,
prausiamasi, yra augalų ir dar gyvenam keturiese (du maži, du dideli).
Ir net esant didesnei negu vidutinei kubatūrai (tiek pločio, tiek
aukščio dėka), po nakties pamatyti kažką link 50-60% yra ne toks retas
dalykas. Tai čia vien drėgmė. O ką jau kalbėt apie CO ?

Darželio irgi šimtą metų nematęs, nes kai vėdina, tai vaikai būna
miegamąjame arba vėdina tik koridorių. Taip, akd vėdintų kai vaikai būna
toje pačioje patalpoje- žiemą nemačiau.