Tema: Re: auto dūminimas darželio kieme
Autorius: dz
Data: 2015-01-29 13:55:30
tai arba kiaura visur arba namie mazai buni:)

"Tomas"  wrote in message news:mad3d7$qf2$1@trimpas.omnitel.net...

Matyt pas mane ne dusykla, bo jauciuosi puikiai. O kokioj maximoj, ar naujos
statybos name man po 10 min. oro truksta, mashinoj ventiliatoriaus irgi
nepakanka, megstu atidarytu langu zhiema vazhinet kad butu komfortishka,
deguonies trukumui esu jautrus. Bet namie atidarinet langus - jokio poreikio
:)