Tema: Re: riba tarp pazadu ir melo o gal pasityciojimo
Autorius: 3brolis
Data: 2009-03-18 12:05:44
aciu  va to ir norejau aciu ..supratau , jokio  skirtumo tarp pazado melo
ir net del tokiu veiksmu jauciamu patyciu nera .. ypac kai  tai neapibresta
jokiam teisiniam vadoveli ..:)
o i teisma as nenoriu nieko paduot .. ti protingai suformuluot  rasoma rasa
" auksciausiam"
reiskias rasysim rugsciai ...  sitas  anas is jo veismu  ne kas kitas o
sukcius apgavimas melagis :):)  ...   ir tt.. o ne  ..ar sis zmogus eidamas
direktoriaus pareigas  gali  pazadeti ir ....