Tema: Re: riba tarp pazadu ir melo o gal pasityciojimo
Autorius: 3brolis
Data: 2009-03-18 11:45:18
nu parodyk man nors viena verkslenimo pastraipa ... konkretus klausymas i
law ne i one lt  ar kur pas mildazyte
...AR TOKIUS DIR VEIKSMUS GALIMA PRISKIRT MELUI IR PATYCIOM AR TIK PRIE
PAPRASTU  NIEKO NEIPAREIGOJANCIU  PAZADU ? ir kaip atsakysit i klausyma jei
nezinosit kas per pazadai?
ps
kadangi  atlyginimu visada buvau  kaip ir patenkintas tai  pasitampyt  su
direktorium nepilnus metus  buvo visai  fain galu gale gal dar ir islost
zadama atlyginimo pakelima  ir be abejo  parinkt jam i kraiti  is jo puses
einancius minusus ...
bet kai praeitas ir sis atlyginimas tapo nebesuprantamas o i kalusyma kodel
vel neatsake  tai iskart  ir jamu tiesiai uz auksciau o ne vel einu  pas ji
verkt kad  nu prasau  padarysiu atsosa tik duok 2 lt    ... o  visi jo
pazadai ir veiksmai dar neprasidejus krizei tai tik geras pagrindas laisko
turiniui
ps  po tuo paciu stogu budamas gau nu is kitos imones pajamas dirbdamas
puse etato ir didesnes nei daba pagrindineje darboveteje ..tad isejimas is
sio darbo yra nelogiskas kad ir atsisakant tokio atlyginimo ...