Tema: Re: riba tarp pazadu ir melo o gal pasityciojimo
Autorius: 3brolis
Data: 2009-03-17 17:25:55
nezianu kas per pareigybes tos yra :( bet 10 metu  esu vienintelis  musu
firmoje sio etato atstovas Kaune ...  jei kazkada tik atejus  priklause tik
parduot ,..kaipo paprasto pardavejo pareigos tai metam begant pletesi veikla
pletesi paslaugu spektras ..ir gavos ne tik pardavimai tiesioginai bet ir
servisas aptarnavimas ir tt  is serijos jei skuti bulves negi jos nenuplausi
o jei jau nuplovei reik ir i puoda sudet jei sudejai i puoda ir
uzkaisk...taip tie darbai palaipsniu kroves kroves  .. apie jokias
pareigybes kalbos net nera buve ... o seip kol mokejo tai dirbau ...  kol
neatsirado naujas direktorius ir nepradejo pilna ta zodzio prasme  3.14 st
proto :(