Tema: Re: riba tarp pazadu ir melo o gal pasityciojimo
Autorius: Laimis
Data: 2009-03-17 18:57:26
3brolis rašė:
> as tik noriu konkretaus atsakymo
> kodel maziau gaunu net uz 3 klases baigusi sandelio darbininka-kiemsargi
> kodel jis sitaip  elgiasi su 10 metu saziningai isdirbusiu darbininku
> ir kokia teise jis turi sitaip elgtis ??
> ir galu gale  kiek as gausiu kita menesi..
> nes atsakymai  gausi  ryt po ryt daug bus ,ok  gausi normaliai  ateik ryt po
> ryt  netinka  :(

Nepyk, bet tavo verkšlenimai ir tąsymasis pažaduose visus metus (!) yra
tikrasis trečio brolio pavyzdys...
Vyriškai, konkrečiai moki pareikalauti ir pastovėti už save, ar ne? Kur
mano pinigai, konkrečiai, kada?! Ultimatyviai reikalauji perrašyti darbo
sutartį, o jei tai nesuveikia maks per 1 mėn, tai be jokių sentimentų
sakai atia. Jei dėl įvairių priežasčių negali ryžtingai pasakyti atia,
tai belieka tik graudentis ir verkšlenti, sukandus dantis...