Tema: Re: riba tarp pazadu ir melo o gal pasityciojimo
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-03-18 11:53:33
Broli broli.

Teisine prasme meluoti draudžiama tik teismui ir ikiteisminio tyrimo pareigūnams.
Patyčios - tokio straipsnio nei BK nei ATPK nėra. Yra žiaurus elgesys su gyvūnais. Orumo ir garbės įžeidimas. O patyčios - čia perdėm subjektyvus požymis. Jei tau pasakė, kad rytoj pakels algą - reiškia rytoj ir pakels, nėr ko bangų kelti. O jei nepakėlė - tai už ką tu jį į teismą trauksi, už melą? O jei vaikas pasako, kad ne jis uogienę išvalgė - irgi į teismą???

Reziumuojant - tavo darbdaviui jokia teisinė atsakomybė nekyla. Moralinė - gal, bet apie moralę su Doc pašnekėk, jis papasakos.

Johnas