Tema: Re: Nusuktas zenklas
Autorius: Aras
Data: 2012-05-08 16:43:18
Dabar prisiminiau, kad senose KET buvo įrašyta, kad ženklas galioja nuo jo
arba iki jo (su atitinkama lentele-rodykle). Natūralu, kad ženklas turi
"žiūrėti" išilgai kelio. O jeigu ženklas nusuktas taip, kad važiuojant
maksimaliu leistinu prieš ženklą greičiu jo neįmanoma per tą laikotarpį
įsidėmėti, tai jis negalios. Išlipti ir apžiūrėti ženklo neprivaloma. Rašau
iš logikos pusės. Teisinė pusė manęs nedomina, nes, kaip matau iš pacituoto
standarto, jame nieko tiksliai neįrašyta apie ženklo plokštumos nukreipimą.