Tema: Re: Nusuktas zenklas
Autorius: T:\)
Data: 2012-05-08 09:19:14
nu tai pats gi ir rasai, jei matomas, o jei zenklas nusuktas, tai jo nesimato. O apvaliu zenklu yra ne vienas, tai kaip man atspeti koki ten pravaziavau? Juolab, kad kelio remonto atveju savaitgaliais kelininkai nusukineja neaktualius zenklus, o vel atnaujinus darbus atsuka atgal matoma dalimi.
PS jei ten tas zenklas nuolatos stovi ir kazkas ji piktybiskai nusukineja tai jau chuliganizmas ir pritarciau, kad patrumpintu kas tai daro pagal pilna programa.

T:)