Tema: Re: Nusuktas zenklas
Autorius: KEdas
Data: 2012-05-08 14:21:58
 > prie ko tas vargsas zurnalistas?

Prie žodžio „kur tai trukdo“.
Žurnalistas parašė taip, kad gali susidaryti įspūdis, jog policija
nebegali nutempinėti automobilių jei galima perskristi.
Straipsnis:
http://auto.delfi.lt/autonews/teismas-policija-turi-atlyginti-zala-uz-neteisetai-nutempta-automobili.d?id=45170681

Nutartis skelbia tai, ką rašiau anksčiau. Jos tingiu ieškoti, anksčiau
buvau įdėjęs į straipsnio komentarus, bet delfis išcenzūravo.