Tema: Re: Nusuktas zenklas
Autorius: comp
Data: 2012-05-08 14:13:38
Man tai pat atrode kad turetu buti reglamentuojama. Bet kol kas niekas
neparase, todel didele tikimybe kad niekas nereglamentuoja.
Galima situacija, kai zenklas stovi toje vietoje kur vairuotojas visada
sustoja ir priparkuoja masina. Ar tokiu atveju vairuotojas turi "matyti"
nusukta zenkla "sustoti draudziama"?