Tema: Re: Draudimas nuo vagystes is buto
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-04-23 15:02:24
Ergo namu turtui ir pastatams tikrai neblogas pasirinkimas - bent jau zalu
atlyginimo schema pas jus dziugina. Su salyga, kad ziuri ant ko
pasirasineji. Bet cia visur taip.

"T:)"  wrote in message news:jn3g8j$98a$1@trimpas.omnitel.net...

tai tu ko nori - suzinoti kaip tau bus su konkreciu draudiku, ar tiesiog
renkiesi draudika?
Jei renkiesi draudika varai pas brokeri ir arba pasitikedamas draudiesi ka
jis pasiulo, arba pries tai dar paskaitai taisykles isitikinimui ar tau
tinka.
Man kazkada patiko ergo taisykles, bet tai buvo anksciau, dabar jos
greiciausiai pasikiete, o ir kainu lygmens neisiviazduoju palyginus su
kitomis kompanijomis.

T:)