Tema: Re: Draudimas nuo vagystes is buto
Autorius: T:\)
Data: 2012-04-23 15:00:19
tai tu ko nori - suzinoti kaip tau bus su konkreciu draudiku, ar tiesiog renkiesi draudika?
Jei renkiesi draudika varai pas brokeri ir arba pasitikedamas draudiesi ka jis pasiulo, arba pries tai dar paskaitai taisykles isitikinimui ar tau tinka.
Man kazkada patiko ergo taisykles, bet tai buvo anksciau, dabar jos greiciausiai pasikiete, o ir kainu lygmens neisiviazduoju palyginus su kitomis kompanijomis.

T:)