Tema: Re: Ciuozyklos ledo kokybes klausimas
Autorius: T:\)
Data: 2012-03-08 17:25:07
nu taip imsiu ir patikesiu, kad ateina pats ponas akropolio valdytojas, patikrina ledo bukle ir tada liepia valyti arba dar nevalyti. Idomu kokiu periodiskumu jis lankosi? O gal visgi yra kazkas is vietiniu darbuotoju kurie sprendzia kada tai daryti, arba fiksuotas nurodymas, kad leda valomas kas xx val. ciuzimo ir pan.

T:)