Tema: Re: Ciuozyklos ledo kokybes klausimas
Autorius: Fred
Data: 2012-03-06 17:05:44
    Na bet kazkaip, sakykime, i baseina ar i koki SPA nueje zmones buna skundziasi, kad ne viskas gerai, reiskiasi, kazkokie visgi kriterijai yra ... Manau ir ciuozykloje turetu buti  bent jau didzioji dalis arenos padengta ledu, ne sniegu, o po tokios apkrovos, jei naujai nepavalo, buna viskas dengta sniegu.
    Utenos arena gerokai brangiau, einu apie 6-8 valandas i savaite gryno ciuozimo, Utenos arenoje tokiomis kainomis, kur 45 min yra 15 litu, i menesi vien ciuozimui tektu paklot apie 500 lt. Daugoka, manau. Na ir Utenos arena visgi profesionalam, nesu jau toks isrankus, is bedos galiu ir ant nevalyto ledo ciuozt, ant sniego net, bet va visgi maloniau ant normalaus. Todel ir teiraujuosi, ar galima kazkaip teisiskai issireikalaut geresnes kokybes, ar teks susitaikyti su tuo, kaip yra?