Tema: Re: Imanoma det skersa ant AT sprendimo?
Autorius: Nn
Data: 2011-12-15 00:16:00
palikit saboni ramybej, jis Lietuvai tiek padare, kad man pvz butu px visi
AT sprendimai, net jei jis troba pasistatytu gedimino virsukalnej
savavaliskai. :) gerai kad nors valdia ta supranta ir nepuola jam griauti,
nes is esmes ne j problema ten, jis gavo leidimus ir tiek pagal tuo metu
galiojancias tvarkas. jei jam neteisingai isdave, jam tures komensuoti, nes
jei griautu, jis paduos i teisma valstybe :) ir prisiteis kompensacijas. tai
ir yra tas atvejis, kai ieskovui neapsimoka, tai ka nutare AT.