Tema: Re: Imanoma det skersa ant AT sprendimo?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-13 15:13:39
a) Newsuose ash irgi daug nesamoniu prisneku ka daryciau. Taciau realiai
elgiuosi kitaip ir pamokai uztektu tiktai situacijos zinojimo kitam kartui.
Ar tu cia save prisiverstinai nusibaustum? Tai kam taip sudetingai - taigi
paii ir nuleidi tuos pinigus klozetan.

b) ash irgi kai isgeriu daug izvelgiu. O zmonos pavyzdys, tai tik tos pacios
kisenes pavyzdys. Sakykim tavo zmona dave leidima ir as tavo sklypo
pakrastyje pastaciau tvora. Zmona, leisdama statyti tvora,  turejo gauti ir
tavo sutikima.  O kadangi negavo, nors ta tvora tau visiskai netrukdo, tu
turi teise reikalauti, kad ash ta tvora nugriauciau, nes taip numatyta
formaliuose teises aktuose. OK - ash ja nugriausiu, bet kita diena ateisiu
su ieskiniu pas tavo zmona. Prisiteisiu visas tvoros statymo ir griovimo
sanaudas. Prisiteisiu is jusu abieju ir mokesite man abudu. Tiksliau tu
turesi duoti zmonai, kad susimoketu.  Ir tu zinodamas, kad 100 proc. taip
bus tikrai noresi nugriauti mano tvora, vien tik tam, kad pamokyti savo
zmona? Aga, taip ir patikejau.

"Gintas"  wrote in message news:jc7ie9$2pa$1@trimpas.omnitel.net...

a) Nesciau, ypac jei zmona grybauja ne pirma syki ir jos grybavimo kaina vis
dideja. Tad kuo anksciau  jinai (deja ir as) nukentes finansiskai, tuo
tolimoje perpektyvoje as daugiau islosiu. Ko laukt? Kad besijausdama teisi,
dar didesniai sumai pripjautu grybu? Isiskirti neimanoma, kaip suprantu :)
b) Jeigu tavo ieskini svarstytu AT sedintis mano brolis, pusbrolis ir dede
(galima ir taip zvelgti siuo atveju, jeigu jau valdininkus  vaizdziai zmona
vadini)-tai tikrai nesciau :)