Tema: Re: Imanoma det skersa ant AT sprendimo?
Autorius: Gintas
Data: 2011-12-13 15:29:11
Nepamirsk, kad tavo  minimos zmonos ar kitos kisenes atveju, teisme turetu teisejauti mano giminaiciai.

P.S Netgi zvelgiant is kitos puses: negi ieskovas, gaves is AT jam nepalanku (negraziai skambanti ar  issaukianti ateityje kazkokias pasekmes) neprivalo pasirupinti jo ivykdymu?  Tipo prisiteisiau atsiprasyma per spauda, bet veliau pagalvojau, kad gausiu galvon, jei to atsiprasymo pareikalausiu-tad nieko ir nebeprasau? Tai kokio pimpio gaisinti teismus, jeigu ju sprendimo vykdymas nera PRIVALUS, kad ir tam paciam ieskovui? Ar cia galioja taisykle, kad  po ilgo teismo darbo,  ieskovas gali nevykdyti teismo sprendimo, nes paprasciausiai nebenori to, ko prase teismo? Gali ieskovas taip elgtis? Prasyt, o po to numot ranka? Tipo ant bajerio teismo paprasiau, juk jis veikt neturi ko  :)