Tema: Re: Imanoma det skersa ant AT sprendimo?
Autorius: Gintas
Data: 2011-12-13 15:36:46
Su tuo ukiskumu dasirista iki to, kad , dejus skersa, dygsta protu nesuvokiami statiniai , nes  per visa Lietuva buvo nugriauta tik Kuliesiaus pirtis ir cigonu bakuze :)

O del : "o del to AT sprendimo - ka manai - dabar visi kas nores nevykdys sprendimu? tipo va pirstu parodys i ta byla ir nieko neveiks" - ka patys manai? Teigi, kad vienus sprendimus bus  privalu vykdyti, kitus ne? Taip?